Wycieczka.

Dzisiaj odbyłem wycieczkę nad morze Północne do miejsowości La Panne. Miasto to leży ok 160 km. od Brukseli. Jedzie się tam trasą szybkiego ruchu i trwa trochę więcej niż130 minut. Na miejscu na obiad zjadłem po raz pierwszy mule. Następnie była kąpiel w morzu Północnym. Morze cudowne i cidpłe. Dużo cieplejsze od naszego morza. Trochę się opaliłem. Co mnie się nie podobało w tym mieście to szereg hoteli i budynków wzdłóż plaży. Z kolei u nas jest ładniej pod tym względem. Z nad morza przywiozę muszelki, gdzie jest ich bardzo dużo. Po tym była kawa i ciastko. Następnie był powrót do Brukseli. Zobiłem dużo zdjęć. Umieszczę je w późniejszym terminie.

2 thoughts on “Wycieczka.

Skomentuj

