Lekcje religii w szkole

Ja jestem przeciwny religii w szkole. Kościoły mają szerokie zaplecza, oraz salki, gdzie można przeprowadzać lekcje religii. Szkoły powinny być apolityczne i areligijne. Do szkoły mogą także chodzić uczniowie innych religii. Ktoś inny powie. Przecież jest jest też etyka. Owszem, jest taki przedmiot. Jest dużo takich szkół w całej Polsce, szczególnie w mniejszych ośrodkach, gdzie brak jest etyków. Ja sam chodziłem na religię przy kościele i chwalę to sobie. Poznałem innych ludzi z innych szkół. Dlatego jestem przeciwny nauczania religii w szkole.


źródło: http://www.tvn24.pl/-1,1738695,0,1,przymusu-religijnego-nie-da-sie-etycznie-obronic,wiadomosc.html

One thought on “Lekcje religii w szkole

  1. Religia w szkole staje się jednym z wielu przedmiotów,którego trzeba się wyuczyć.Zanika przez to atmosfera duchowości
    Ja też chodziłam na religie do salki,wspominam to mile.Chociaż bardzo dużo zależy kto lekcje prowadzi.

Skomentuj

