Włodzimierz Smolarek

Przed chwilą się dowiedziałem o śmierci Włodzimierza Smolarka. Bardzo mnie to poruszyło. Pamiętam jego grę i z Widzewa i grę z reprezentacji. Miał tylko 54 lata. Pamiętam jego słynne walki o piłkę, czy utrzymywanie się przy piłce w samym rogu boiska, oraz jego numer na koszulce. Była to 11. Pamiętne są jego starty do piłek.  Szkoda.  Będzie nam Pana brak.  😦

włodzimierz smolarek

One thought on “Włodzimierz Smolarek

  1. zmień „Właśnie się dowiedziałem” na „Dzisiaj się dowiedziałem” lub „Przed chwilą się dowiedziałem” – lepiej brzmi.
    „Jego grę i z Widzewa jak z reprezentacji” – zamień „jak” na „i”

Skomentuj

