Madzia

Tak. Wreszcie odważyłem się napisać tych parę słów. Wielka szkoda, że człowiek nie żyje, ale jeszcze większa szkoda, że dziecko. Ono na świat się nie prosiło. Nie wierzę, że śmierć dziecka była wynikiem wypadku. Uważam, że matka ją zabiła. W telewizji każdego dnia obserwowałem tę matkę. Brak emocji, lub emocje udawane. Nie zdziwiłem się, jak dowiedziałem się, że dziecko nie żyje. Czułem to, że matka kłamie. Moim zdaniem dzeciobójczyni powinna siedzieć w więzieniu do końca życia. Tam powinna być w celi takiej, w której naprawdę zrozumie co zrobiła. Nie będę jej żałował.

2 thoughts on “Madzia

  1. Uważam, że nie powinieneś uzewnętrzniać swoich przemyśleń przed zakończeniem śledztwa, a tym bardziej przed wynikami sekcji zwłok.
    Po prostu jest to niesmaczne!

  2. Poza tym, to co napisałeś jest karalne, bo gdyby dziewczynka faktycznie wypadła matce z rąk i uderzyła głową w próg i zmarła – to wtedy twój tekst byłby podstawą do oskarżenia z powództwa cywilnego przez zatrzymaną matkę lub jej rodzinę!

    Mnie też pióro czy też język świerzbi by coś o tej sprawie napisać, ale czekam na zakończenie śledztwa a potem na wyrok. I wtedy nie będę przebierał w słowach.

Skomentuj

